Vacature Administratief Medewerker
Groenekan | Parttime 20 uur verdeeld over 3 dagen
Ben jij een duizendpoot, organisatietalent en bovenal een gezellige collega? Word jij enthousiast van een goed gevulde takenlijst en werk je secuur? Ben jij oplossingsgericht, stressbestendig en kun je makkelijk schakelen? Dan hebben wij een leuke functie voor je! Als administratief medewerker bij Tip Top Catering hou jij je bezig met het verwerken en aanleveren van administratieve gegevens van inkomende orders. Je verwerkt nauwkeurig alle gegevens en zorgt ervoor dat je collega’s op tijd van alle juiste informatie zijn voorzien.
Jouw werkzaamheden
Verwerken en controleren van inkomende orders
Controleren van de inkoopfacturen
Telefonisch en per e-mail vragen van klanten en leveranciers afhandelen
Wat bieden wij
- Een uitdagende, veelzijdige parttime functie voor minimaal 20 uur per week met ruimte voor ambitie binnen een gezellig team. Werkdagen stemmen we af in overleg.
- Je kunt rekenen op een salaris dat past bij je functie, ervaring en prestaties, conform CAO Horeca.
- Daarnaast bieden wij interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenopbouw, 25 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur, reiskostenvergoeding woon-werk en tegen gereduceerd tarief sporten bij Fysio Visscher in Groenekan.
Heb je nog vragen?
Je mag altijd mailen of bellen met Anita Schiepers: 0346-214842.
Interesse in de functie van Administratief Medewerker bij Tip Top Catering?
Lid van de:
Tip Top Catering
Ruigenhoeksedijk 11
3737 MP Groenekan
0346 214842, info@tiptopcatering.nl
Privacyverklaring
Algemene Voorwaarden
Tip Top Catering - voor catering in Utrecht en omgeving