Vacature Administratief Medewerker
Groenekan | Parttime | 20 uur per week (verdeeld over 3 dagen)
Over de functie
Ben jij een organisatorische duizendpoot met een scherp oog voor detail? Dan zoeken wij jou! In deze rol verwerk je inkomende bestellingen en inkoopfacturen, en ben je het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers via telefoon en e-mail. Jij zorgt ervoor dat alles administratief klopt, zodat je collega’s kunnen knallen in de productie.
Wat vragen wij?
- Je werkt secuur en gestructureerd
- Je bent stressbestendig, klantgericht en schakelt moeiteloos
- Je bent zelfstandig, maar houdt van samenwerken
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende parttimefunctie in een hecht team
- Werkdagen in overleg
- Salarisindicatie bij 20–24 uur: € 1.700 – € 2.050 bruto per maand
- Conform CAO Horeca met o.a. 25 vakantiedagen op basis van 40 uur
- Pensioenopbouw & reiskostenvergoeding
- Tegen gereduceerd tarief sporten bij Fysio Visscher in Groenekan
Vragen?
Mail of bel met Anita Schiepers via anita@tiptopcatering.nl of 0346-214842.
Solliciteren?
Stuur je motivatie, CV en pasfoto naar anita@tiptopcatering.nl. We maken graag kennis met je!
Interesse in de functie van Administratief Medewerker bij Tip Top Catering?

Lid van de:

Tip Top Catering
Ruigenhoeksedijk 11
3737 MP Groenekan
0346 214842, info@tiptopcatering.nl
Privacyverklaring
Algemene Voorwaarden
Tip Top Catering - voor catering in Utrecht en omgeving